
«جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با انتشار بیانیهای مبارزه و مقاومت مردم ایران را در برابر رژیم تا دندان مسلح ستودنی توصیف کرده و از مردم خواستهاند که تا زوال حکومت و پیروزیشان دست از مبارزه برندارند. به گزارش دانشجونیوز۱۲ اسفند، دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر مبارزه بیخشونت و متوسلشدن به اعتصابها سراسری، خاطرنشان ساختهاند که این نوع مبارزات، ”از یک سو باعث میشود که اقشاری از جامعه که با وجود نارضایتی عمیق اما به علت پرهزینه بودن مبارزات تاکنون در حاشیه قرار گرفته بودند به صفوف مبارزات ملحق شوند. از سوی دیگر این شیوه مبارزاتی رسوایی اخلاقی حکومت کودتا را بیش از پیش آشکار میکند“.».

