
From the album: همه چیز
By Nader Eslamipoor
az savak irani
تریتا پارسی پادوی شورای آخوندی !
در هیچ کجا زندگینامه تریتا پارسی را پیدا نخواهید کرد ، چرا چون تحصیلاتی ندارند گذشتهای ندارند که قابل ارائه باشد !بیکار سوسیال بگیر سوئد ، نذری خور سفارت ،که با پادویی و جاسوسی زیاد در بین ایرانیان برای سفارت آخوند در استکهلم موفق به پذیرش نوکری آخوندها شد ! فردی با تحصیلات ابتدایی !
در مصاحبه با لهجه بسیار غلیظ با مخلوط کردن کلمات انگلیسی برای نشان دادن روشنفکر بودن خود ،بسیار خود را آمریکایی میداند و فراموش میکند که چند دقیقه پیش خودش گفته که ۱۰ سال است به آمریکا آمده است !خود را بزرگ شده آمریکا معرفی میکند !اما هنوز لابی را لوبی میخواند!یعنی همان تشکیلاتی که نانش را میخورد هم تلفظ درست آنرا نمیداند ! در مورد زبان فارسی این مؤمن مسجد ندیده هم همین بس که میگوید " هر روز هر روز اتهام میکنند به من !!! معنی براندازی را هم نمیدانند ! اما پز لهجه آمریکایی که پیداست بسیار تمرین کرده اند را فراموش نمیکنند !
برای نشان دادن مطالعه خود و توجیه وجود لابیها از ژان ژاک راسو کد میارود ! همانطور که ایشان فرمودند لابی چیز خوبی است !راسو فقط ۲ کتاب معروف درد یکی اکسیستانسیالیزم که به وجود ذات بشر و اصل انسان بودن میچرخد که نشانهای از لابی در آن نیست!دیگری قرارداد دادهای اجتماعی هست، که آن هم بیشتر فلسفی هست و به رابطه انسانها در جامعه و اخلاق میچرخد ! حتما فقط نامش را شنیده اند !
این لابی هم به هیچ وجه از جمهوری اسلامی دفاع نمیکند !بلکه از مردم دفاع میکند اما حقوقش را از آخوند میگیرد که از مردم ایران دفاع کند؟
میگوید که مخالف جنگ است ! مگر آمریکا تهدید نظامی کرده است؟ کسی که مخالف جنگ است با جنگ افروزیهای آخوند چه میکند ؟ پس باید برای دفاع از مردم ایران لابی را به ایران منتقل کند !دفاع از حقوق مردم در امیکرا؟جنگ افروزهای مواد فروش سپاه در ایران دنیا را به آشوب میکشند رسما همه را تهدید نظامی میکنند ،تریتا پارسی مخالف جنگ با آمریکا مبارزه میکند !!در ایران هر ۸ ساعت ۱ نفر اعدام میشود ، و در اثر بی کفایتی خسارات جانی و مالی که از ناحیه حکومت آخوندها و پاسدران جنایت کار به ایران وارد میشود بسیار بیشتر از یک جنگ تمام عیار هست !
بسیار معتقد به دمکراسی میباشد ،اما ایرانیان مخالف خود را از جلسه سخنرانی با زور پلیس بیرون میکنند !مخالف به آن صورت ندرند ! فقط مجاهدین هستند ! درست همان کلیشهای آخوندها که مدعی هستند تنه آلترناتیو و مخلفشان مجاهدین هستند !
در دیداری که که آخرین بار سال ۲۰۰۴ داشته به ایران داشته اند !برای پابوسی و عرض ادب به ارباب ،مردم ایران را بسیار بد و دیکتاتور یافته اند ! برخورد خوبی نداشته اند ! منظور اینجا دقیقا حمله مردم به یک نوکر سید علی بوده که به عنوان دیکتاتوری القا میشود تا مخألفان خود را تخریب کنند ! پیداست هر کجا رفته اند با برخورد مردم روبرو شده اند ! مردم چطور قدر رئیس لابی خود را نمیدانند !؟چقدر برای شما رنج کشیده است ! کاری به اعدامها و جنایتهای رژیم و جنگ افروزیهایش نداشته، فیسبوک را برای مردم ایران آزاد فرمودند !که این هم یکی از خاصیتهای بادمجان میباشد ! مانند آن نوکری که چون خاصیتی برای بادمجان پیدا نکرد ، فیسبوک را آزاد کرد !ولی با یوتوب و سایتهای روشنگری ، و مخالف کاری نداشت این بادمجان !
دریغ از زمانی که برای نوشتن و سپس خواندن آن صرف میشود ! در مورد موجود حقیر و ذلیل یی که هیچ وقت چیزی نبود و بالاترین مقامش پادویی آخوندها بوده است

